PÅ GRUND AV TIDSBRIST BILDERNA DRÖJER..

... de mår bra av att ligga på iPhoto och inte laddas upp här, det är nästan 5000 bilder som vi tillsammans har tagit, och jag kan typ välja 20 att ladda upp, lite svårt. men jag sla göra det, jag väljer de bästa och laddar upp de. 
kanske imorgon? 
 
alltid när jag ska resa, dröjer jag med att packa väskan, sover inte tidigt utan sittern halva natten uppe, och vaknar med opackad väska, det är någon sort av vana jag har-jag fokuserar mest när jag är under stress= när jag vaknar och har superbråttom. 
 
juste, måste köpa biljetter! hmm, det lätt att missa det också. 
 
hur som helst! Ska till Huvudstaden imorgon!! äntligen efter  typ tre månader. mysigt ska det bli ! 
 
 
 
M,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0