Bland molnen lyser solen alltid

denna veckans Stockholmsvistelse gick fort. Det var mysigt!  nu är jag tillbaka hemma för några dagar, att jobba och fixa annat. om en vecka flyttar jag till en ny lägenhet=spännande! och ja, Norge bilder ska fixas ikväll! 
 
 
 
Lite hurtig uppladdning med bilder av det som hände under dem tre dagarna jag var i huvudstaden. Bland annat grönsakshandlarn på torget- det salnas i Göteborg, ( eller jag har aldrig tid för Kviberg på helger.) Jag fick träffa många mina favoriter, men har bara mågra bilder från gårdagens morgontjänst i stan med Paulina. 
Imorse har jag stressat ihjäl till flyggplatsen och hann. Som vinst kan jag räkna älskade lyxfrukost  på 8000m.ö.h.  Nu väntar andra spännande aktiviteter.  
 
 
M. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0