elStockholmo, där resor börjar..

Idag har jag inte sovit. Spenderade hela natten på att klippa ihop och fixa filmen till Bröllopet vilket jag ska på imorgon, i Polens sydöstra Lublin. Innan dess ska jag på Misieks utspring. Roligt! Hoppas bara vädret tillåter. Resan till Stockholm gick fort. Somnade så fort jag satte mig i tågstolen. MTR rekomenderar jag varmt! För deras sköna stolar. Café bedömer jag ngn annan gång, då jag idag glömde plånboken hemma, någonstans i sängen.Jag hann ändå packa upp rätt mycket! Nu ska det fixas till bara så jag får ordning på vad som finns vart. För hemma känns det redan! Kolla soluppgången!
 
 
det börjar bli ljust redan runt 3-tiden, coolt!!
Och kolla vad fin Stockholm är idag, denna soliga morgon! 
 
 
 
 
Gamla stan gör mig glad och fridfullt. Jag älskar att komma tillbaka dit. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0