MYCKET HÄNDER!


Tiden går för fort, eller fortsätter att rusa förbi oss. 
För första gången efter 2 år typ (då jag jobbade på resebyrå i Stockholm),
kan jag andas ut och inte få panik när jag tänker på jobb. Så underbar/konstig känsla!!!! Idag fick jag sitta och planera min schema för HELA sommaren! Fantastiskt vilken perfekt svar jag har fått på mina bön! 
Och underbar vecka har jag också haft med en massa tjänst, roliga händelser, och nya fina mål! 
Jag ska ta körkort! Och lära mig norska! men inte bara norska=jag ska börja lära mig polska teckenspråk! 
Och resa ska vi med Paulina och Wisienka ! Vart ?
såklart åt väst ;) 
 
Skriver mer om detta kanske;)
 Vad duktig jag känner mig! TVÅTWODWADUO inlägg inom en vecka<--otroligt! 

Nu: godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(kan inte vänta tills vi åker. tills vi vandrar upp i det fantastiska naturens ljud. tills vi står där uppe. det blir sådan en obeskrivlig lycka, fast jag ska försöka besrkiva den ändå;))
 
M.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Antonia

Jaa vad kul att läsa! Berätta mer om jobbet och resan och visa bilder från ditt hem!! Kram❤

2015-05-03 @ 20:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0