rêves de voyage

Om två helger är jag ledigledigledig ( min glädje är stor, eftersom jag jobbar gånger två plus att jag har tjänsten också, ungefär två och halv 'heltid' ska jag jobba är planen) och jag blir galen eftersom jag har så stor lust att åka någonstans. Känner mig att jag behöver bara lämna allt här packa liten ryggsäck och bara dra. WizzAir priser är inte det lägsta, men tanken om att sätta sig på tåget mot polska fjällen eller ett café i Paris/Rom/Barcelona är så mycket stor att jag vill ta fram kortet på en gång och bara köpa biljetter...

Tyvärr, det lär bli en liten resa med spårvagnen och cykelsightseeing i 'min Göteborg' kan bli mysigt det också!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åh, HAN. Jag kanske träffar honom om jag hänger i stan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag tänker efter så det är kanske bästa ideén för nuläget! Turista i sin egen stad! 
Ska drömma om det ifrån nu. 
 
M.
 

Kommentarer
Postat av: Antonia

Vad kul att du bloggar!! Vill prata mer med dig snart:( du ska inte komma till Stockholm nånting i sommar? Pusspuss!

2014-07-03 @ 10:29:29
URL: http://antoniajanine.blogg.se
Postat av: Paulina

Nie wiedziałam ze masz bloga! Będę zaglądać! Dobry pomysł z tym zwiedzaniem miasta! Tez spróbuje :* sciskam

2014-07-08 @ 21:49:11
Postat av: Paulina

Nie wiedziałam ze masz bloga! Będę zaglądać! Dobry pomysł z tym zwiedzaniem miasta! Tez spróbuje :* sciskam

2014-07-08 @ 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0