DUBAI

 
 
Efter att ha resfeber i två dagar, så idag vaknade jag utan problem en kvart innan min väckarklocka skulle ringa. Vi packade sista grejer, kollade upp allt, åt mycket frukost och sprang nervöst runt hemma har vi packat in oss i världens minsta bil som rymmer 7 pers men utan någon bagage. Så vi åkte som sardiner i en ask, men ack, vi var så taggade! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åh,  jag älskar Emirates, deras service, mat, och flygplan! De är bästa helt enkelt. Flighten gick super bra, och även våra älskade polacker som var flygrädda tyckte att det gick bra.  
 
Just nu sitter vi och spenderar tiden på flygplatsen i Dubai, och det går inte att beskriva detta flygplats ( kan inte föreställa mig hur kul är själva staden) Vi gick och gick och gick och gick (skojar inte, vi gick i en och halvtimme) sen visade sig att det som vi sökte inte fanns där och vi gick tillbaka, och bestämde att bege oss mot vår gate och leta något ställe att äta på- då visade sig att det finns en typ tunelbana som man kan ta att komma till olika delar av flygplatsen. Sjukt! Spännande! 
 
 
 
 
Det pirrar i magen när jag tänker på att det är bara själva början till våran familjetrip.
Jag älskar definitivt att resa.  Och de som är med mig är väldigt bra resekompanjorer :) 
Känner redan idag att mina magmuskler är mycket starkare. Vi har väldigt kul ihop. Stackars andra som inte forstår oss. 
 
 
 
Nu ska vi sova lite, eller se på någon film.. 
5 timmar kvar tills vår flyg till BKK avgår! 
 
puss, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0