äntligen är dagen här! och förlåt.

Jag är sämst på att hålla orden. Jag skulle skriva här men det gick sisådär. Jag ligger efter med berättelsen från Skeikampen, Sedan år 2014 började gälla har jag hunnit jobba två veckor på två jobb, göra massa andra saker och den dagen har äntligen kommit! Imorgon(idag, om 13 timmar faktiskt!!) ska jag på semester och då ska det hända grejer!
I tisdags har jag hunnit missa Stockholmtåg, dricka öl på favvo Olearys, åka nattbuss till huvudstaden för att hinna fika med underbara Sonia och Paulina och prata om lite vad som hände på sistone, sen hinna fixa mig i håret och lyxa till med ögonfransar-extensions…
jag är hemskt trött och har jätte ont i halsen, men nu gäller det!

 

 
 
 

puss/M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0