эй

grejen är att jag inte hade min data. så jag var beroende av skolans data eller pappas pc, och det var si så där. men! nu är min gamlis tillbaka med ny lcd och tangetbord. synd bara att de inte bytte batteri, jag måste nog fixa det genom att handla lite i Kina genom ebay såklart. på vinter ska jag till Thailand, hoppas jag! då ska jag shoppa också!
det kan vara svårt att berätta allt om vad har hade hänt med detaljer under sommar, men ska försöka då och då skriva lite inlägg om det! nu sitter jag och pratar om min projektarbete med min bästa, och jag får pirr i magen för det känns så spännande! får berätta om det i nästa inlägg eller nåt. nu ska jag plugga!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0