...

I början av månad har jag bestämd att köpa Thailand-flygbiljett. Fått pengarna som jag skulle ha till det och var enormt glad. Nu har jag betalad massa räkningar, köpt saker jag behövde och pengarna är slut. Fast lön kommer snart så kommer den inte räcka varken till biljett eller visum. Jag kan bara spara de pengarna och hoppats på att biljetten inte kommer vara för dyr nästa månad, och ansöka alla möjliga stipendier.

Allting går åt skogen, tiden rinner ut mellan fingrarna, om jag kunde välja så skulle jag helst sova hela hela tiden, men det går inte så jag går runt halv sovande och kan aldrig fixa något bra. Har massor att göra i skolan, måste ansöka massa saker. Måste hitta ett jobb. Extra jobb, helst något skribent-jobb. Måste ta tid och planera om allt.
Och framför allt måste jag hitta mig själv, för jag har för bråttom hela tiden till att stanna och tänka vem egentligen jag är, vad jag vill och vart jag ska.

Och jag är sämst att skriva här. Ibland vill jag skriva här men har inga ord som jag kan samla ihop till en text, och ibland har jag ide i huvudet men ej tid att göra det. Vem bryr sig.

Jag ska försöka göra mitt bästa nu, med allt.
Hoppas det går bara.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0