я вернулся

Jag är tillbaka. Sommar är slut, allt har förändrats, jag har förändrats. Har varit borta från Stockholm nästan hela sommar, men haft roligt och mysigt ändå. Besökt Oslo och träffat barndomskompisar som bor i Bergen visade sig. Har tältat i halva västkusten känns det som, varit själv i Polen, vid havet, åkt tåg, cyklat runt, grillat massor, träffade nya kompisar, hälsade på kära mormor, avslutat ett kapitel om vänskap med en tjej. Har padlat för första gången, blivit besviken på vädret, men haft kul ändå, gråtit innan jag skulle hem. Besökt Kalmar och Öland.
Nu börjar jag om. Med allt! Och allt kommer att förändras! I år ska jag äntligen ta studenten, lära mig ett nytt språk(ryska!) och till slut flytta hemifrån. Kanske tilfäligt, kanske permament. Först till andra hållet av Sverige, till Göteborg. I år ska min bäst bästa vän gifta sig. Och hennes söta syrran ska få barn. Allt känns så spännande. Så, nu kör vi igång.


Puss hej! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0