SJUKt mysig lördag

En mobil inlägg från min säng.

Den har dagen har varit skön. Jag har äntligen fick sova ut, jag har hunnit med massa grejer jag hann inte tidigare, och sen var jag på världens mysigaste middag hos Janine med världens finaste människor.
Vi åt indiskt och drack massa gott. Nu kom jag på att jag glömde smaka den thailändska ölen Janine berättar. Nästa gång får det bli.. innan de drar hoppas.
Nu är jag jättejätte sjukt och det känns inte bra vill jag säga, en dag innan jag ska börja praktik typ. Aja, imorgon kör vi på ingefära-tema. Det blir massa det och citron och massa vitaminer och polska mediciner så ska jag vara frisk på måndag.
Vi upplevde den här dra-en timme-bak-känsla, och slösade den här inte existerande timmen på att åka hem. Men det känns skönt att få sova lite längre idag.
Nu måste jag blunda, det går inte längre och vara uppe. Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0