нереальный

Ja, vi har november, den tredje om någon är osäker.. Hemskt hur tiden går fort. Nyligen hade vi sommar och nu snart börjar det bli vintern. Men men. Idag är det den sista dag Antonia och Janine är i Sverige. Jag kommer inte se de på minst sjuttioen dagar förrän vi ses Mae Phim. Det låter overkligt för mig men det är sant. Aja, det får det bli.  Jag har massa att göra. Överhuvudtaget och i november.

Vi hälsar november, fast den är inte vällkommen, ingen är glad att den här kommit. Den innebär massa regn och kyla och mycket jobb på praktiken.

Jag måste börja tänka på min studentklänning. Jag önskar mej hitta en sån fin.
Måste fundera på vad jag vill göra till studenten.  Och det viktiga- N Ä R.

Och planera en maskerad ska jag göra.




Och till slut ska jag färga håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0