Студент

Jaha. då gick det evigheter när jag inte bloggade, och är arg igen av samma anlednig och skriver här äntligen.
Idag kom jag försent till skolan, där vi fick fält uppgift, så jag promenerade i solen och försökte lugna ner mej, men när det inte hjälpte, så tog jag en te och muscovadobulle på Fabriqe och då blev livet lite skönare faktiskt.
De senaste dagarna så var jag stressat i skolan, arg hemma och glad när jag var ute. Jag har fått jobb och bokade biljetten.
Jag är både jätte lycklig och jättearg idag. Vill att denna dsagen ta slut, och hellre sover jag på gatan än hemma ikväll. Ska ska försöka spara pengar och flytta hemifrån så fort det bara går.

Nu:springa till engelska lektion.

puss hej leverpastej.
*jag ska skriva mina rubrik på ryska, det är så himmla fint språk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0