Por último Viernes

HELGEN närmar sig. Idag ska jag tvätta, det är ett måste. Klädhög ligger på toa´och katten har det roligt där och hoppar in och ut och jag vet inte vad. Jag ska träffa tjejer, prata, dansa och så. Sedan ska jag åka mot stan och träffa bästa Johanna och Palle som åker till Mexico imorgon och ska vara där evigheter, i två månader.
Nu sitter jag i skolan och orkar inte göra någonting. Det går inte och fokusera sig bara.
Jag hjälpte till i skolans cafe idag. Jag tycker om att göra det, och Martin som äger cafe är jätte snäll. Han berättade mig om kärlek idag och om att ha företag och lite grammatik övade vi på. Några som kom fick grattis klubbor för att det är fredag idag, och jag önskade alla trevlig helg så de blev glada också. Drack massor kaffe och åt godis, det är lyx som jag får för jag hjälper till.  
Nu ska jag hitta lite Grönland bilder till tisdags-presentation.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0