Estoy viviendo con el gato más dulce

Jag har flyttat tillfälligt till Södertälje, det mysigaste stan jag vet. Det var ganska svårt att packa. Men jag klarade. Jag ville ha en reseväska, men det slutade på 2 reseväskor, min väska, och två påsar.
Jag bor med världens sötaste katt. Och jag bor själv.
Det är mycket skönt. Jag har tid att slappna av och allt känns annorlunda. Imorgon ska jag fika med världens bästa Janine. Jag ser fram emot det. Och någon kväll ska vi träffas med tjejerna. Det kommer bli kul.
Katten, Risa är världens mysigaste, hon kommer och sätter sig i mina knä, tjuvkikar på det jag gör vid datorn, försöker fånga sin svans. Så gulligt som helst. 
Idag har jag lyckats komma i tid till skolan, fixa engelska läxan, träffa Rossi under hålltimme och handla lite bröd, falukorv, godis och fika bröd. Jag köpte falukorv för 10kr endast. Jag hade möte i skolan, och jag hann ta tidigare tåg hem. Klockan 18 träffade jag en vän och gjorde nytta i tj och fick lite tränning med det. Sen blev vi bjudna till ett par som bor grannar med mig. Kom hem för inte så länge sedan och slocknar på soffan, med jordgubbste, dator i knä och katten som sover vid min nacke. 
Måste tvätta och dammsuga imorgon. Men det imorgon, nu ska jag duscha och sova.
Imorgon ska jag ta lite bilder på min söta rumskamrat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0