maravillosa amistad

Har haft helt underbar vecka med de bästaste. Det är så perfect när de är här med mig. Önskar mig att de var har för alltid. Men det kommer att aldrig hända. De kan ine leva utan sina familjer och sina kompisar. Och det gör så himmla ont i mitt hjärta.
Jag älskar de så himmla mycket.
Under den här veckan hann vi:

* Gå runt i Gamla Stan.
* Vara i Kista gallerian
* Dricka jätte mycket vin och rum och likör och allt möjligt.
* Fika varmchoklad (vitt och ljus) och ingefärapraliner på Chokladfabriken.
* Haft semmlakväll med häftigaste hembakade semmlor hos bästa M&K
* Bli galen på nätterna och försöka mörda varandra av allt hat.
* Brytta 22:00 regeln många gånger.
* Skratta så mycket som jag inte skrattat under hela förra året.
* Åka buss och tunnelbana och fotat allt möjligt
* Ta massa bilder på oss i kläder som vi aldrig skulle köpa.
* Provat så himmla snygga skor utan att tänka på att 'vi vill ha de!!!'
* Åkt på plastpåsar från en backe utan snö.
* Rivit sönder hud på lår efter att ha åkt på plastpåsar från en backe utan snö.
* Ramlat runt på Södermalm
* Ätit kebab i Kungsholmen på en tisdags/onsdags natt
* Pratart killar, mat, alkohol, framtiden, barn och massa massa massa andra.

och MASSA annat...
så ni förstår värför jag hade inte tid att skriva något. Jag varit i skolan hela veckan också. Haft samtal med skolsyster, om attt jag varit förkylt och allt annat. Lämnat ansökan om stipendie som jag behöver så mycket, för jag spenderat mina pengar på allt möjligt förutom mina räkningar och jag vill inte tänka på vad som händer snart alls. Jag blir bara ledsen av det. 

Har bara två och halv dagar kvar med mina M. Vill använda tiden så smart som möjligt.
Älskar de så himmla mycket.

Nästa vecka ska jag börja bli konsekvent och effektiv. Ska skriva ner alla mina mål och försöka nå de. Ska skriva CV och personligt brev. Leta jobb och börja plugga. Gå ner i vikt. Och läsa mer engelska. Måste göra det, annars
blir det katastrof.

Men först ska jag dricka te, och sova. Ha en bra söndag vet jag.
Puss, M

Här är mina M









de bästaste i hela universum.
najlepsze we wszechswiecie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0