veckändan

Bilder i förra inlägg är från den fina staden Barcelona, där jag ska få vara i en vecka i maj. Längtar!
Haft en lugn helg, med vin och mat(min diet funkade inte på grund av problem med min mage), och lite illamående och massa ont på lördagmorgon. Men mest lugn.
Jag börjar bli van med lugna helger. Sitter hemma med föräldrar, kollar på serie, dricker vin. Sover mycket. Det rätt skönt. Måste vila mycket från allt stress. Nu håller vi på med business grej mer föräldrar. Det är rätt spännande.
Satt med det hela fredag kväll och lite ikväll. Imorgon ska jag ut och börja fixa allt. Åh! Hoppas det kommer gå bra!
Får se, nu är det i stort sätt hemligt sålänge.
Jag börjar gilla rött mer och mer efter varje helg, kanske håller på att bli vuxen äntligen?

Saker som jag älskar!

åh, älskar sådan skrivbord. och imac.

hennes shorts

handskrivna brev från en vän. bästa som finns...







och alla världens finaste skor som jag kommer köpa i nära framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0