tres de septiembre

Tredje septemer. Nu blir det höst, kyllan, regn och allt . Jag älskar höst i Polen. Den kallas för Polens guldiga höst. Det är så fint där då. Hoppas mina älskade vänner ska få ha det i alla fall, för det blir inte fint här tror jag. Jag gick ut igår på kvällen och promenerade på söder, och det var så kallt,  trots att jag hade på mig typ alla mina tröjor, så frös jag ihjäl. Igår var en bra dag för mig. Jag har planerat mycket, från morgonen tills på kvällen. Och nästan allt har jag klarat. Som jag berättade det var skönt med promenad på söder. Lite synd att jag gick själv, jag gillar inte ensamheten, men jag hade tid för mig att tänka på saker då. På kvällen, hemma satt jag och tänkte på hur jag ska göra om i mitt rum, och jag har massa jätte bra ideer. Nu gäller det att spara pengar och renovera.
Jag vill börja nu, men samtidigt så vill jag göra allt på en gång. Köpa, sälja, städa, kasta, måla om, tapetiera, tapiciera. Mycket blir det. Målet är att klara det tills året är slut. Och sen blir det bara fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0