fredag.nu

Jag hinner inte med allt och får därför panik. Vill att det ska bli en perfekt fredagskväll. Vill att Roxanna ska känna sig välkommen, och att hon gillar mina kompisar. Hoppas att det går bra att med att hämta tvn från källaren och koppla den så vi kan se på någon film, att maten blir god, att kladdkaka blir perfekt kladdig. Att det ska vara mysig kväll och att föräldrarna ska försöka inte störa, inte prata och helst att de går någonstans. Jag är så nervös att jag ska inte somna. Sen till det så har jag ont i mage,  50 olästa sidor i svenska boken, massa svar till skriva från svenska läxan, lilla redovisning imorgon med ny kompis Nina, som samtidigt är så vacker och snäll att det finns bara fyra personen i hela världen som är som hon ( min käraste vän Milenka, Antonia och Janine, och Nico). I stället för att somna ska jag dricka lite favorit juice, skriva lite kläd om varför ska jag få stipendium, och kanske förberedda någonting till redovisning. Måste städa lite till också. Imorgon ska jag diska, dammsuga och tvätta golv.
Idag pratade vi om Kina i klassen. Jag vill åka dit nu. Såg bilderna. Det är finaste landet som fast den aldrig sett solen som sken, är den fin och mysig ändå. Har hittat massa bilder men sparat de på Ninas inloggning i skolan. Får se om jag addar det sen.



edit. här kommer fina Kina bilderna







visst är det något fint i de?

Kommentarer
Postat av: Janine

Jag älskar dej <3

2010-10-01 @ 00:49:14
URL: http://antoniajanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0