domingo

Jag overlevde söndagen. Träffade många vänner och haft jätte mysigt. Gick och la mig vid 21, för jag var jätte trött. Idag skriver jag reportage om 1700-talets Stockholm, lyssnar på den här polska låten och är lite förkyld, med hopp att går över snartsnart.

I Stockholm under 1700-talet fanns det enormt mycket krogar, jämfört med att det var bara 70 tusen invånare, och det var typ jätte smutsigt överallt. Man tvätte sig inte, och jag vill verkligen inte tänka hur lukten varit. Jag ska hålla på med reportagen tills på fredag så jag ska kunna mycket mer om Stockholm under 1700-talet. Det är lite interesant tycker jag!
Nu ska jag jobba med konferens-uppgiften, berättar mer om gårdagen sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0