yo soy el que soy

Helgen varit mycket skön. Jag har sovit jätte länge, jag åt sushi, jag träffade Johanna i tjänsten och vi frös men hade kul, jag dansade själv i mitt rum till mina favoritlåtar, jag har varit på en jätte fin musik kväll och jag färgade Paulinas hår. Tiden gick jätte långsamt för mig och jag hoppas att jag inte missade något till skolan, för nu ska jag, nydushade, bara lägga mig i sängen och sömna.
Jag drömmer samma dröm från torsdagsnatt. Det är samma dröm med en och samma person i den. Men det är en fin dröm. Det är bra att jag inte drömmer som Anette, Paulinas mamma, hon drömmde om att hon bråkade med deras hamster om en stor svart filt, han håll den i tänderna och ville inte släppa. Drömmen gjorde att hon hade migrän hela dagen sen, stackarn...
Hur som helst. Min dröm var fin, och jag vill bara sömna nu att drömma den igen, och jag hoppas att det blir verkliheten någon gång.
Jag har pratat med fina, smarta J ikväll, och hon sade till mig jätte fina tänkar som jag ska tänka på nu när jag somnar och som jag vill inte glömma. Jag är så glad att jag har så fina vänner runt mig och att de vill vara runt mig, fastän jag är 'lite knäpp' som Sol brukar säga, fastän att jag är som jag är.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0