un lunes otra vez

Nu är höstlov över. Mitt konto är TOM, psykologiuppgiften är inte alls påbörjat, och turismuppgift måste jag göra lite till. Känns jätte konstigt med allt. Nu har jag en lång hålltimme och det ska hinnas med att ta en 15min powernap, planera psykologi fördjupningsarbete och hitta två lärare.
Helgen var rätt mysig. Varit hemma hela fredag, lagat mat, bakat,bakat, kollat på film, fikat, sovit. Lördag var också mysig, vi var bjudna hem till några fina vänner, de berättade fina historier från då de varit och byggt i Afrika. Så mysigt och gott det var! Men nu har vi en måndag igen. Och en ny vecka! Vad händer den här veckan? Det är spännande. Ska göra mycket den här veckan. Har kollat på fin inredda lägenheter och hittade några.











nu ska jag sova lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0