dolor de cabeza

STRESS STRESS STRESS. Imorgon har vi prov i samhälle, på torsdag i engelska, på fredag ska vi jobba med småföretagande och fördjupningsarbete i norden. Fast det inte låter så stressigt, så är det verkligen jätte stressigt. Idag har jag ätit frukost hos Fatali i midsommarkransen, med Charlotte och några till, pluggat till SOprovet, lyssnat mycket på idrottens teori-lektion, och svarat på massa instuderingsfrågor till konferens och reception.
Jag har jobbat, och på väg till brännkyrkahallen hjälpte vi en äldre dam som höll på och ta bort snö med spadeln runt bilen att få åka ut. Sedan åkte jag tillbaka till skolan där vi hade öppet hus, alla var glada och det var jätte mysigt. Fick dela små lappar som gjorde folk lite gladare. Köpte hårfärg och ska färga imorgon, ljus askblond. Får se effektem senare. Nu måste jag sova, nästan helt oförberedd till so-prov.Ska försöka somna med ont i huvudet.

Lyssnar på den vackra låten.   Och ler varje gång jag ser på den här bilden.

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag hitta på den ekvationen haha. men tusen tack för att du räknade ut den. Du är ju ett geni!!! PUSs puss <3

2010-12-02 @ 11:41:11
URL: http://jenniferlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0