fin de semana

Hej ! Nu är det höstlov som gäller. Jag är glad glad glad. Helgen var bra, haft jätte roligt och har inte sovit så mycket. Idag ska jag betälla räkningar, försenat som vanligt, träffa Iris, träffa Fanny,städa i mitt rum och kanske ta en runda på Ikea med tanke på en billig byrå.






Helgen var bra, säger jag igen. Jag åt tapas för första gången, med tjejerna och killarna på söder, sen dansade jag, träffade en gammal vän, pratade om allt med tjejer, och sov jätte lite. Lördag började på mc donalds med toast och apelsinjuice, Charlottes och Markuss flytt till Midsommarkransen,god päronsoda, isborttagning från deras frys som slutade med att freon eller vad den gas nu heter blåste ut, när jag råkade slå för hårt med skruvmejsel och hammare.
I lördags var jag också på en inflyttningsfest hos Mirjam och Rosanna. Det var så kul som helst. Jätte många människor jag träffade, dansade pratade och skrattade med. Gav bort ett löv till en fin kompis, åt för mycket godis och choklad. Spillde min favorit öl medan jag dansade. Kvällen känndes som jätte lång och vi fick t.o.m en extra timme sömn sen och jag tyckte om det  Vi var bland de sista som gick hem. Jag hann somna på deras soffa och det var så mysigt. Vill ha mer såna mysiga stunder. Och hoppas jag får det snart, någon gång. Jag fick sova över hos P&J och det var jätte skönt. Vaknade runt tolv, och åt jätte gott frukost och drack gott kaffe med kanel. Sen kollade P på fotboll och jag satt bredvid och kollade också och åt popcorn medan J fixade sig. Fick skjuts till tunnelbana och åkte hem. Följde med föräldrar till en äldre vän på middag och det var jätte gott, och trevligt. 
På kvällen ringde Janine och vi pratade lite, sen somnade jag snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0