chiqos

Idag såg jag en verkligen söt kille. Han går i min skola men jag har aldrig förrut sett honom. Jag såg honom första gången i tisdags på fotbollsdagen. Hans lag vann och han var bästa spelare och fick kex choklad i pris. Han är inte snygg, han är mycke snygg och söt. Så söt att jag kunde inte andas när han kollade på mig. Jag vill bli hans kompis och ta masa bilder på honom och hans snygg liten födelsemärke i miten på hans vänsterkind och hans blåögon och hans hår, på hela honom.  Nu måste jag sova, försökte göra klart arbete om Usa men dator är seg. Har ungefär tjugotvå timmar på mig. Imorgon är det fredag och jag stannar hemma ensam.
inga bilder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0