v i d a

helgen varit skön. fredagen firades med massa våfflor och uno, som barnvakt till sötaste Sol och en öl med några roliga människor på eken. Jag fick sova jätte länge på lördag och det var jätte jätte mysigt att vakna runt ett, äta lite frukost-lunch och sola i två timmar. På kvällen blev det träff i hanninge med bränboll och grillade marshmallows som jag är småkär i just nu.  Söndagen varit så där för att allt blir så där när det regnar och är kallt.  Hoppas sommrlovet kommer snartsnartsnart och jagfår göra de massa saker som jag har planerat. Nästa vecka gäller det att hitta vinröda korta converse och köpa den söta väskan och alla andra grejer så snabbt som jag får mitt stipendium på kontot och nu ska jag sova. kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0