el sol está brillando

Har haft jätte trevligt i lördags och söndags med många vänner på bygget i Eskilstuna. Hjälpte pappa med snickararbete och gjorde massa ram till fönster och jobbade lite påtaket också. Det är underbart att se alla jobbar så fint till att sal ska vara klar snabbt. Jag var rätt trött när vi kom hem på söndag. Orkade inte göra någonting. Bara la mig och sömnade. Det var jätte fin väder igår, i måndags. Jag har haft en lång rast, så jag gick ner till vattnet och solade. Har tänkt mycket på sommaren och skrivit en lista på vad jag vill köpa och göra med mina kära tjejer. Innan vi ska till Polen så kanske jag får åka ner till Provance,prova segla med min Nico och killar,Sussi kommer på besök också!  Det känns att det kommer bli jätte bra sommar! Och det är bara tre veckor kvar till sommar lovet. Men just nu är det mycket plugg som gäller. Jag håller på med en projekt i samhällskunskap, imorgon ska jag skriva omprov och på torsdag ska jag tenta administation och redovisa på näthandel/marknadföring. Tills dess måste jag göra en hemsida, plugga på massor och skriva referat i svenska. Känns mycket, men veckan började jätte bra med vg i engelska och tretusen i stipendium så jag orkar och klarar det här. Och solen är här igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0