sonrisa

Riktigt skön helg var det. Jag blev klar med uppgiften innan klockan var halv tolv, och det känndes som att nu kan jag bara dansa för det är klart. Så på fredag jag åt korv, och kaka, blev biten av myggor jätte mycket, dansade i pyjamas och sovit till tolv på lördag. Till lunch åt vi spaghetti, gick på möte och sen åkte jag till grönan, prova på dansa salsa. Och vad roligt det var! I början har de haft kurs, där man kunde lära sig, och sen dansa tills de stängde grönan. Jag tog färjan 22.55 och var hemma lite innan tolv. Har haft ont i benet sen jag vaknade imorse. Hela dagen var det finnt väder och jag varit i tj med Rebeca. Vi pratade om massa saker, åt lite nötter i solen, och hälsade på en jätte gullig äldre dam i Tyresö. Jag fick se vart hon bor och det var jätte fint lägenhet! De hade jätte många finfina bilder, och jag blev lite ledsen att jag har inte så många bilder och framför allt ingen som jag kunde ta bilder på. Jag fick också se en fin bild på någon då jag började fundera varför ler man inte så ofta om man har så fint leende. Nu är jag trött och sitter och gör idrottuppgiften. Hoppas att imorgon blir det fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0