~

Jag är mega trött efter skivan, men det var så himla kul. Jag dansade så mycket att jag har ont i fötterna. Jag smakade teqilla och det är verkligen god. Jag var med många kompisar och det var riktigt kul. Grattis till söta Hanna som tar studenten. Önskar mig vara på hennes plats just nu. Tyvär så är det inte, och jag har en mega uppsats till att skriva och lämna imorgon, men först måste jag läsa boken. Jag är så sämst. Jag orkar inte bara. Jag skulle kunna bara sitta i sängen med te och chokladbollar och kolla på skins hela tiden och krama om  en  killkompis just nu.
Men istället så har jag kaffe, som är jättegott såklart och etthundratrettiotre sidor av ett öga rött och fem sidor läslogg till att skriva. Men godnatt på er allihopa, puss.

ps. älskar att vara kungsträdgården nu. det är så fint där att jag blir bara glad.

Kommentarer
Postat av: mandaa

åååå den var verkligen jätte fin marlena :) puss på dej <3

2010-05-13 @ 00:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0