el baile no es posible escribir, usted tiene que bailar la danza

Jag har skrivit två delar av fem, och inte lämnat den. Det känns så dåligt. Jag satt nästan hela natt och tänkte på mitt liv. Jag har ordnat lite i min dator, druckit en glas rött och åt lite torkade frukt. Mamma kom runt tre, och kände sig besviken för jag ått upp alla frukt och det fanns inget kvar till henne. det kändes inte bra, det var elakt. Jag ska aldrig mer äta upp allt. Fick G+ från samhällskunskap pov som jag skrivit igår halvsovande.Nu är det ledig tills på måndag. Det är skönt med helg. Jag kan sova hur länge som helst imorgon/idag och på fredag. Jag undrar vad ska tjejerna göra på helgen, det var så länge sen vi sågs. Skulle vilja träffas med de och mysa och/eller dansa. Skulle vilja picknicka också, det är så roligt att sitta och fika med vänner, te från termoset och egen kaka. Jag vill ha sommar nu nu nu.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0