blanco lunes

vädret är mega tråkigt idag, man vill sitta hemma under filtet och dricka te istället för att gå ut. u har jag massa med plugg, ska tenta första treminen i samhällskunskap, administration, göra prov i samhällskunskap och omprov i näthandel. Måste skriva klart fem läslogg om boken som jag hann inte läsa än.  Nästa vecka ska jag tom redovisa projekt i marknadsföring. Men ikväll ska jag på Hannas skiva. Jag ska var vit som ljuset, och det är darför jag ska köpa massa glitter. Nu måste jag börja plugga till samhällskunskap prov, och projektet, och sen ska jag gå och shoppa med Jonte.  Jag ska ha på mig ungefär såna kläder.
Det kommer bli jätte kul, äntligen får jag dansa efter ta-det-lugn helg. Men imorgon är det prov som gäller, det är därför måste jag avsluta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0