amor a la danza

I april var det mycket dans för mig. Jag var på första student skiva i mitt liv, inte min tyvär, men Iriannas min söta kompis. Sista april har jag varit på årets bästa dans fest. Och det finns några dans tillfälle planerat, så det kommer bli också kul. Jag tycker mycket om att dansa, fast jag inte kan. Men jag tycker om många många saker fast jag inte kan de. Att dansa med sina kompisar det är så kul som möjligt. Det jätte roligt när man kan tekst så man kan sjunga samtidigt som man dansar. Det är jätte kul när man får dansa av sig.. om man kan säga så på svenska. Dansa så mycket att man får ont i fotterna och knäna. Dansa att man kan inte gå sen. Att det snurrar i huvudet. Att man känner sig dansade sen också, fast man inte dansar.











 


Kommentarer
Postat av: Irianna

Ååh, vad kul gumman!

Tack ännu en gång för att du kom.

Pussar

2010-05-19 @ 21:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0