aleta viernes

Solen skiner och jag har åkt till skolan i onödan, för vi fick ledig från turismen idag. Snart är det freinds möte, så jag titter och väntar tills klockan är ett. Har köpt tre päron, två äpple och nektarin för efter skolan ska jag gå till parken och sola! Ska även läsa ut min bok och skriva det bästaste raport av den och projektet i samhällskunskap. Ikväll ska jag vara med sötaste unge jag vet, vi ska göra våfflor, äta jordgubbar och spela uno. Vi ska gå till någon park och vila där. Sedan har jag inte planerat något men vem vet vad ska jag göra, och vem ska jag träffas.Har läst i metro att biografen Zita bjuder på kortfilmsmaraton kl. 20.30
Kanske någon vill följa med mig dit, vi får se. Nu måste hitta mina mobiler, för de finns inte i väskan.
Hoppas alla får fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0