Miércoles agradable

Jag hade jätte skönt dag, från början vaknade jag hos min kompis Lidia, och fast det var så vårt att resa sig upp, gjorde jag det. Jag åkte till stan och hon åkte till jobbet, men vi hade fin kväll tillsammans. I stan träffade jag Linnea, en gullig tjej som bor på söder. Vi gick i tjänst och sen åt liten frukost tillsammans. jag tog halv tio tåget till södertälje, med irinna. vi kom fram till söta janine och åt godaste frukosten som finns och den godaste scones. Vi gick 2 timmar i tjänsten i södertälje. Vi fikade och efter det gick vi hem till Nico och hade mysigaste  tjejkväll och åt wok med nudlar, och fruktbitar i chokladfondue till efterätt. Jag älskar onsdagar.

Idag är en ny dag. Jag ska göra en fin piercing som min Janine har. Snart ska vi till centrum och leta Evas salong, heter den. Sedan ska jag åka till stan och träffa min Fanny och vi ska äntligen se an education. åh det blir så mysigt. Klockan fem ska jag träffa Läderlappen, om han inte glömmde. Och imorgon får vi lofsdalenkänsla igen!

Man blir så glad när man kan umgås med så fina personer. Puss. Ha en underbar dag ni alla nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0