lunes

har sovit jätte mycket, kom hem från tjänsten jätte trött, orkade bara äta lite jorgbubbskräm och krama  Ellinor som gick hem. Sen somnade jag. Klockan var nånting över 19. Vaknade nyss.Nu måste jag leta efter idrottskläder, och äta lite. Hoppas solen kommer idag.
Puss






20.13

Jag kom försent till idrotten, och sen till svenska. Fick mvg i projektarbete. Jag är både glad och ledsen.
Fick ont i mage igen. Pierre gav oss jätte mycket upgifter i engelska till påsklovet. Det är bra.
Jag behöver krama om någon. Bara komma fram till någon och krama om. Jag vill inte bli kär i någon, jag vill inte bli beroende av någon,vill inte bli sårad för att någon inte tycker om mig på det sättet, jag vill ine att någon ska gilla mig. Vill bara kramas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0