día tranquilo

Min klänning/kjol är nästan klar. Jag sydde i mer än tre timmar. Först sydde jag på lite mer tyll på tyllkjol, och sedan små pärlor på kjolen. Nu bara lite att göra med korsett men det har jag tid med. Jag läste på AntoniaJanine blogg att Antonia köpte kanelkaffe, och blev nyfiken. Kunde inte vänta tills hon kommer från finland och bjuder mig på den, så köpte jag en påse med kanelkaffe. Jag älskar den.

Om tre dagar kommer alla fina människor hem till mig. vi kommer göra lite mat och efterrätt med tjejera, vi ska ha snöbollskrig i parken i närheten, och framför allt vi ska spela maffia. Åh, vi ska få Loffiskänsla igen, efter den här resa, lärde jag mig många saker, inte bara hur man ramlar och aldrig ger upp att lära sig. Jag lärde mig hur borde jag bli som människa. Och att kärleken är inte fjärillar i mage när du är med han. Utan man måste känna varandra bra. Jag förstod att jag måste börja spara att ha råd med loffsdalen resa nästa år. Jag fick jätte bra vänner som jag säknar nu jätte mycket, för det känns att det saknas något i mig. Det var så skönt med varm choklad och smörgåsar  som mellanmål. Och ankarlifter var min största fiende.Jag är kär i fjällen. Hoppas vi ska hinna åka till Romme tillsammans om tre veckor.









Nu ska jag sova att orka gå upp imorgon.
puss på dig som läser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0