cansado

Jag fick nästan alla rätt i mf provet, hjälpte Paulina med talet på möte i torsags och jobbade extra i fredags innan vi åkte till Strägnäns. Det var så härligt i Strägnans. Först när vi kom och fick sova på helt tom hotell kändes det jätte läskigt, men sen var det bara roligt, för jag fick springa på alla koridoren och skricka hur mycket jag ville, då var det bara roligt. Jag somnade kl 3 efter jätte god pizza med banan och curry och kyckling och ananas, och mysket information om hur mår mina gammla vänner i Polen.  Igår blev jag väckt av snäll vän, Rafal som undrade vart ska han parkera och hur ska han ta sig till Skärholmen, där de skulle ta buss. Han sjöng godmorgon godmorgon till mig och då känndes at det blir jätte bra dag. Solen sken när jag fixade till mitt hår, och sminkade snabbt. Lite över klockan 11 var jag i sammankomsthallen och väntade tills Nico kommer och visar mig vart ska vi sitta.  Hon var jätte fin. Alla var jätte fina. Och vi var så himla många. Men den här gången var jag mer som 'hemma i Sverige' för jag fick reda på hur mycket folk jag egentligen känner.

Efter programmet fick jag skjuts för jag hade så ont i mage och ville sova lite innan jag skulle åka till sommarfest hos Kim och Tobbe. Jag drack jordgubbste och vilade lite. Sen gjorde jag pasta med massa vitlök och pesto, och lite rött och efter när jag fixade till mig åkte jag till sundbyberg att uppleva första sommarkännslor den här året. Min Nico kunde inte komma tyvär. Men snart ska Tobbe och Kim göra nästa sommarfest och då är hon med på hundraprocent.

Just nu sitter jag och försoker skriva min redovisning klart, dricker kanelkaffe och äter wasa-kanel knäcke med laktosfrismör

Imorgon börjar med badromance på idrotten, där vi ska ha aerobic-dans-övningar, men det ska jag berätta sen.
Här kommer lite bilder på oss, fina tjejer och sommarfest<3















ha en bra måndag börde man säga nu,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0