-

Det är så skönt att må bra, jag har inte haft ont i mage nästan hela dagen. Jag var med Nico hela eftermiddag och det var jätte mysigt för jag älskar att vara med henne. Vi pratade mycket, vi drack jordgubbste och vi åt lite polsk mat. Ikväll var det bio. Först planerade vi att ha tjejbio, men till slut blev det inte, men det var jätte skönt. Vi såg Remember me, som var ganska bra att jag grät några gånger
Jag tycker det är så sorgligt med familjen där föräldrarna är skilda. Och jag tyckte så synd om flickan som var duktigt på att rita men hennes tjejkompisar var avundsjuka och mobbade henne. Och jag grät när hennes pappa brydde sig inte om henne. Kärlek är viktigare än pengar. Och jag vill inte bli 22. Kvällen slutades med te och en chokladboll
och från idag måste jag öva på att uttala jordgubbar






sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0