tos tos tos tos

Jag hostar och hostar och hostar. Vaknade idag jätte tidigt på morgonen och kunde inte somna igen.Klockan visade 5.24. Så satt jag i sängen och kollade genom fönster hur fin himmel var.  Gick up runt tio över sju. Drack te i över en timme och kollade på bilder. Pratat med söta Janine som berättade att dem ska komma hem från malmö idag, och vi kanske ska träffas snart. kl 9 har jag träffat Jennie, åt frukost på Sophies uteservering i Mariatorget. Hon visade mig jätte fin ställe, ännu finare än Apberget som jag älskar så mycket för det är så fint där. Jag är så glad att gå till så fina platser och tycker så mycket om de att jag vill bli kär och kunna gå med han dit och mysa. Efter när Jennie gick till jobbet gick jag till skola fråga efter stipendium och så sa de att pengarna kommer idag! Vad glad jag blev. Nu gäller det att hitta söta kläder och finfina skor till sammis i Poznan, och att spara pengar till T to the quilla i Polen. Det kommer bli så sjukt roligt med mina älskade M att jag kan inte tänka mig! Det är så fin att ha vänner och så sorgligt att de inte bor här. J a g  v i l l  h a  d e  h ä r. Eller så vill jag ha två bästa vänner här. Två i Polen och två i Sverige.  Det  är det jag vill ha.   B ä s t a  v ä n n e r   n u .


Kommentarer
Postat av: Anonym

MARLENA KAN JA INTE FLYTTA TILL DDEEEJJJ?? hahaha love you:**

2010-06-28 @ 23:18:47
URL: http://zuzas.blogg.se/
Postat av: marlenka

gör det bara! så ska vi gå på promenad tillsammans, tills du hittar din prins och plyttar till honom och jag blir själv igen. älskar dej me min Suusuuuusi!

2010-06-29 @ 00:23:08
URL: http://jagalskarchokladbollar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer aldrig lämmna dig! For ever in my heart! Prinsen finns inte... eller så vill han inte ha mej. Men de bryr ja mej inte. Vi kan flytta till södertälje:D

2010-06-29 @ 23:41:21
URL: http://zuzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0