si nunca nos volvamos a encontrar

Igår var det bara skönt. Vi har varit på bio med några kompisar. Det var jätte många som inte kunde komma, undrar vad de gjorde. Vi såg Killers filmen, och den var rolig. Vi vaknade nyss, och det var jätte skön att få sova länge. Nu ska vi äta någon frukost och sedan ska vi ta oss till stranden och sola! Det kommer blir skönt. Vi lyssnar på den här idag. Kära Antonia och Janine åkte bort idag. De ska till Tallin, en jätte söt stan i Estland. Jag varit där med familjen förra sommar. Det var jätte mysigt och jag är säkert på att tjejerna kommer älska det som jag gjorde. Jag vill att de kommer tillbacka snart också för jag vill träffa de och göra picknick med de! Nu ska jag dusha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0