Lunes por la noche

Hela dagen gick så snabbt! Jag vet inte men vi hann inte göra så mycket och plötsligt blev klockan 23. Vi träffade Janine som jobbade på Nova, gjorde söta smycke, åkte till stan och promenerade på drottningsgatan. Imorgon ska vi träffa lite tjejer och vi hoppas på fin väder så vi kan grilla eller mysa i parken. Idag åkte min söta lilla vän Sol till Danmark, till sin mormor. Hon ska äta jordgubbar, fiska och lyssna vad mormor berätta. Hon är gullig, hon är den gulligaste liten tjej jag känner. Jag önskar att mina barn ska vara lika söta och snälla och duktiga och visa som hon är. Om jag någongång kommer ha barn i mitt liv.  Nu ska jag sova och drömma om någonting söt. Det var länge sedan jag hade en söt dröm. Godnatt.






här är hon sötnös, när det var sista gången vi sågs fick jag fint present från henne<3


kommer sakna söta Sol under sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0