hoy

Nu har jag fixat lite med bloggens utseende i alla fall. Vi åkte med Sussi och föräldrar till stranden där vi skulle grilla men det började regna så vi han bara spela uno en gång. Jag är rätt trött hela dagen så jag somnade samma stund vi kom hem och satte oss på sängen. Vi skulle träffa killar och bada på någon strand sen, men de valde badet på andra sidan stan och vi orkade inte ta oss dit, så vi tog tunelbana till stan istället. Jag åt liksom hela veckans mat på mcdonalds, men det var så gott och jag var jätte hungrig, vi åt bara frukosten  idag.  Hela Söndag känns som om gårdagens drinkar finns i våra huvud fortfarande.  Vi ramlar, somnar, skrattar, och forstår ingenting. Men det är roligt. Och det känns så skönt med tanke på att det ingen skola imorgon, bara att tvätta kläder på morgonen. Läste precis att Janine ska jobba på Nova imorgon, vi kanske tar oss dit men vi har inte planerat än. Vi skulle baka kladdkaka nu, men vi sitter och skriver till varandra istället, skrattar och orkar inte röra på oss. Snart är det dags och sova. Vi har sovit knappt hela helgen, bara för att det var så sjukt roligt och läskigt samtidigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint du har designat! Denna dagen var trotts allt super mysig<3 Puss

2010-06-14 @ 00:51:31
URL: http://zuzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0