frío

Jag mår inte alls bra idag. Vädret var jätte fint och solen sken, och jag åt sushi på uteservering med Ester. Men hela dagen kännde jag ont i huvdet och trötthet i ögon. Nu ligger jag i sängen med te och ska snart somna, efter jag läst klart. Jag träffade Ester vid ett och åkte till Rådmansgatan och åt sushibuffe. Hon tycker inte om fisk så hon tog asiatisk. Oh vad det var god mat. Jag åt trettiosex bitar sushi och lite friterat kyckling. Vi pratade om vad kan man göra för affär i Polen. Hon funderar över att flytta tillbacka i framtiden. Jag vill stanna kvar i Sverige, jag tycker att det blir bra för mig här. Men vi får se vad som händer i framtiden. Nu ska jag duscha och sen sova att bli pigg imorgon, och kanske träffa med Ellinor Amanda o Sara.

Kommentarer
Postat av: Ester

Älskar dig <3

2010-06-26 @ 13:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0