fotografia

här kommer lite bilder, när Sussi varit här och världen känndes annorlunda.

Här ser ni min kopis när klockan var 4 på morgonen och hon kunde inte sluta dansa
för hon var så pigg och glad.


efter det så sov vi till klockan fyra på eftermiddag (typ) och så åt vi frukost sen.

vi säger att vi sov typ för att vi hälsade på en vän, Rebeca i Tyresö, medan vi halvsov. Här halvsover jag och väntar på bussen.


vi missade två konserter på grönan, men vi åkte dit ändå.



en annan gång dansade vi salsa på grönan och innan dess åt vi sockervadd.
min hade jordgubbssmak och va rosa


vi drack lite sprite med cola

och sen blev vi annu gladare


Tyvär har vi inte bilder från alla dagar. Min vän Sussi brukar glömma camera hemma.
I måndags åkte vi tillsammans med henne till central stationen
där gick hennes tåg 1621 från perrong 10.


Jag ska sakna henne och alla skoj aker vi gjorde tillsammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0