en reconstrucción

Jag försöker bygga om lite på bloggen, att den blir snyggare.
Har haft jätte bra dag idag, med massa sol, en jätte håll timme och mvg i turism betyg. Blev jätte trött att jag kunde sommna närsomhelst, utan ingen förklaring. Solen är jätte snäll till Stockholm, och jag går runt och njuter av det ! På lördag ska jag dansa salsa igen och nästa lördag kommer min söta Sussana till mig från Malmö. Jag har skrivit en jätte lång lista över saker till att göras medan hon är här. Och det blir en del koncerter i Stan för det är Stockholm Love då! Nu måste jag förtsätta med städningen i rummet och njuta av solen som är inne i mitt rum. Lyssnar på Matisyahu – One Day - New Album Version och andra lika sköna låtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0