de lluvia las lágrimas

Såg 'Dear John' nyss. Gråter förtfarande.  Ikväll spelar Krunegård i stan men vi orkar inte dit. Vi ska sova i stället. Älskar kolla på filmer. De historier är så fina, att man börjar dröma om att sånt ska hända i verkligheten.  Händer såna saker i verkligheten frågar jag? Har inte killar som bästa vänner har inte några  bäst bästa vänner alls jag orkar inte springa efterde, de känns jobbigt men i filmer är man aldrig jobbig,jag kan inte dansa alls och inte heller blir jag kär i någon soldat. Nej jag vill inte alls vara kär. Det gör ont, kanske inte i början när allt är i rosa färger men sen.Det gör ont när man blir besviken eller när den kära person lämnar den andra.  Jag vill inte ens tänka på det. Försätter att gråta.











puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0