espalda

Nu är jag tillbaka. Jag har sovit en hel del, solat, läst, ätit, sett. Jag har skrivit mycket i min dagbok av det som jag funderat på.Jag hittade en fin sida med en inlägg från Sandra Beijers blogg. Jag valde några som passar till han. Och nu i stället för allt, ska jag skriva av denna sida:

Varför tycker jag så mycket om honom?

För att han är det finaste personen jag vet,
för at han är världens snällaste,
för att han alltid får mig att skratta,
för att han är så förskräckligt underbar,
för att han gör mig nervös,
för att han är han.
För att han säger mitt namn så ofta att om någon annan sa det hade det blivit tjafsigt,
för att han säger alltid förlåt om han säger något dumt,
för att han titar mig så djupt i ögonen,
för att han har så snygga kläder,
för att han luktar så gott,
för att han har ingen aning om hur fin han är.
För att han får mig att må bra,
för att han har världens vackraste ögon,
för att han får mitt hjarta att skaka av lycka när jag träffar honom,
för att han är bra nästan på allting,
för att han har bruna ögon,
för att mitt hjärta hoppar över ett slag när jag ser honom,
för att varje natt ligger jag upper och tänker på honom istället att sova.

För att han aldrig kommer bli min.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0