atrasos

Det hart hänt så mycket och jag har inte varit har så länge. Jag hann vara i Polen, träffa mina älskade vänner, gråta med de, ha skoj med de, sola, spendera en hel dag vid havet och bara sova på stranden, dricka hela en liters tequilla med tjejer, åka cool bil, shopa, va på bio och prata jätte mycket under bara tio dagar med de. Nu är jag tillbaka i mitt andra hemland. Jag har saknat mina vänner mycket. Det känns svårt i hjärta, för nu vet jag inte om jag kan känna mig hem både där och här.. helgen varit jätte fint, trots dålig väder, har träffat alla mina och några nya vänner också, varit med Janine och Antonia, gråt med de, hade rolig och framför allt lärde mig mycket under programmet.
Nu måste man planera inför nästa vecka, packa nya kläder i resväskan, hitta varma tröjor och bra skor, för imorgon ska vi ut i Sverige och tälta i minst tre nätter! Hoppas vi ska ha bra väder. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0