una carta

Vad härligt är det att få brev från en gammla bästa kompis från grundskola. Det känns så varmt i hjärtan att hon tänker på mig ibland och saknar mig där i Polen. Jag bestämde mig för att skriva mer brev från nu.  Det är så roligt att ta pappret och fin kuvert och skriva med bläckpenna ord efter ord. Nu gör man inte det så ofta. Jag gör det, men inte så många annars. Jag brukar skicka vykort därifrån jag befinner mig. Det gör mina vänner glada. Och mig när jag ser mina vykort å deras kylskåp klistrade.  Jag måste bara öva med skrivstilen. Jag älskar hur himla fint Janine skriver. Jag önskar mig ha sånt gåva att skriva så fint. Annars så kan man alltid lära sig. Jag längtar efter när jag kan träffa de två söta tjejer. Det gick jo två veckor när vi sågs sist, då fikade vi på mysigt ställe, och det var jätte härligt.
Det är alltid härligt med de. De är så himla härliga. Vad glad man blir för man har såna
vänner.











så hemskt fin när man är 7år och är kär, tycker jag.
och det är så fin att skriva kärleks brev



Sovgott!

Kommentarer
Postat av: janine

ÅH VAD SÖT DU E!

tack, men du skriver själv jättefint!

saknar dig med gumman! undrar om du vill hänga med på Markus Krunegård den 6 mars, han ska spela här i södertälje och biljettenkostar 100 kronor.

Och sedan ses vi ju på lovet om vi ska gå i tjänsten på onsdagen:)



PUSSPUSSPUSS

2010-02-24 @ 11:12:25
URL: http://antoniajanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0