sábado por la noche triste



Just nu sitter jag  i soffan med en kopp te och lysnar på franska låtar. Jag har tänts många små ljus, det är så mysigt med levande ljus. Jag önskar mig att ha oppen spis  i mitt lägenhet. Jag älskar att kolla på elden. Om några timmar kommer Irianna från festen. Hoppas ska hon berätta hur det va. Jag ville så mycket gå ditt ikväll men fick inte. Vi hade gäster på besök. Ibland maste man tacka nej även man vill jätte mycket. Pga av  en person konstiga beteende mår jag inte bra. Det är så skönt att tycka om någon mycket men det gör ont ibland. För mig gjorde det ont för många gånger, det därför måste jag tänka på det lite och försöka förstå saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0